poniedziałek, 8 kwietnia 2013

Zabawka miesiąca.

Cześć!

 Dzisiaj będzie krótko, bo z biurka łypią na mnie podręczniki i zeszyty do rachunkowości, gdyż godzina zero, czyli egzamin wypada już w sobotę (trzymajcie kciuki!). Oczywiście jako studentka z krwi i kości zrobiłam dzisiaj już wszystko oprócz zaglądnięcia do notatek, a efekty mojego nieróbstwa za chwilę będziecie mogli obejrzeć. ;)

Zima (mam nadzieję) powoli już mija, dziś u nas znowu zawitało tak dawno niewidziane słońce, ale póki co jest jeszcze dość nieśmiałe i nie daje się zaprosić na stałe do mieszkania. W ramach mojej nie-nauki postanowiłam dzisiaj wynagrodzić Maladze moją weekendową nieobecność i od rana bawiłam się z nim chyba dwie godziny wszystkimi posiadanymi zabawkami - dopóki nie padł i nie zaczął dyszeć jak pies. ;)



Jedną z naszych dzisiejszych rozrywek była tytułowa zabawka miesiąca. Co nią jest? Oto odpowiedź:

 
Wędka, którą kupiłam w Zooplusie w trzech sztukach, widniała tam po prostu jako "Bird - wędka dla kota", teraz niestety nie jest dostępna. Z tego co widziałam, jest chyba najchętniej kupowaną z wędek, dlatego znika w okamgnieniu. W opiniach klienci pisali, że jest świetną zabawką, ale koty bardzo szybko pozbawiają ją kolorowych piórek. Ja Wam powiem, że mam ją od trzech tygodni, Malaga goni za nią czasem kilka razy dziennie, gryzie szarpie - i dalej używamy wędki nr 1, dwie pozostałe czekają na swoją kolej w biurku. Szczerze mówiąc sama jestem zaskoczona, bo przerabiałam już wędki różnych kształtów i faktycznie od innych typów Malaga odrywał piórka w trybie natychmiastowym. A ta się skubana trzyma. Piórka w niej są ułożone w jakiś taki specyficzny sposób, że gdy przecinają powietrze, wirują tworząc iluzję prawdziwego ptaka. Jeszcze mi się nie zdarzyło, żeby Malagito przez tyle czasu zabawy jedną wędką nadal reagował, jakby ją widział po raz pierwszy. 
Rewelacyjny zakup, razem z torem do zabaw Catit to jego najulubieńsza rozrywka. :)

Mam dla Was filmik z dzisiejszej zabawy, sporadyczne trzęsienie obrazu musicie mi wybaczyć, bo ciężko było mi w jednej ręce trzymać aparat, a drugą energicznie wymachiwać wędką.
Oprócz nagranego filmiku, znajdzie się też parę zdjęć:

 Nie wiem z czego wykonane są te piórka, ale są naprawdę dobrej jakości i pięknie się prezentują.
 Moje ręce już nieraz się przekonały o ostrości jego ząbków. ;)
 Sfochana mina z serii "Jak zaraz nie oddasz mi mojego ptaszka, to się pogniewamy!"


I moje ulubione zdjęcie z dzisiaj:
Mały zakapior. ;) Gdyby kiedyś wymyślili pastę do zębów dla kotów, z tymi śnieżnymi ostrymi jak brzytwa kiełkami nadawałby się do reklamy jak ulał.


A Wasze zwierzaki jakie zabawki lubią najbardziej? :)

10 komentarzy:

  1. Piękne zdjęcia jak zawsze :) ale filmik super jeszcze bardziej
    Moje stado też kocha "birda" ale ja durna zamówiłam sztuk 1 i oczywiście w tri miga ptaszek został pożarty....wyobraź sobie Malagęx5 ganiającego za piórkami i szarpiącego to cudo.
    W zooplusie jest jeszcze jedna fajna zabawka zwana Cat Dancer...Bajka, Olek i Coco odstawiają takiego breakdanca że można fiknąć :) zabawka jest o tyle zaskakująca, że ja siedzę a one szaleją

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja znając właśnie niszczycielskie zapędy Malagi i skłonności do gryzienia od razu wzięłam pakiet trzech, zwłaszcza, że rzadko jest okazja, by nabyć tę wędkę.
      Cat Dancera nie nie znałam, jak kiedyś będę robiła zakupy w Zooplusie to przy okazji kupię na próbę, skoro polecasz. W sumie jak na wędkę zakończoną tekturowymi pałeczkami cenę ma dość wysoką. ;)

      Usuń
  2. Moje koty też mają wędkę z piórkiem, ale mniejszą i mniej wypasioną. Muszę zakupić chyba drugą i bawić się na dwie ręce, bo inaczej albo jeden kot się na mnie obraża, albo obydwa łapią piórka jednocześnie ;))
    Zdjęcia świetne jak zwykle:))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam już chyba wszystkie rodzaje wędek z piórkami, ale takie sztywne tylko na patyku, bez sznurka, nie wzbudzają u Malagity takiej radości, a i mnie szybciej boli przy nich ręka od energicznego machania. :D Póki co nie mam jeszcze problemu z rozdzielaniem czasu na dwa koty, ale mam nadzieję, że za jakiś czas to się zmieni. :)

      Usuń
    2. Ja mam drugiego kotka od 5 miesięcy i powiem Ci, że żaden człowiek nie da kotu tego co może mu dać drugi kot!:)) Absolutnie polecam dokocenie!:)))

      Usuń
  3. Cudna zabawka. Szkoda że jej nie ma w zooplus, bo moim kotom też by się spodobało.
    Dzisiaj na moim blogu Quinn szuka domu. Czy ktoś ją w końcu pokocha??

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej! Wreszcie udało mi się kupić tą zabawkę o której pisałaś. Moja Milcia, najstarsza z kociej rodziny oszalała na jej punkcie. Przynosi pióra w mordce i prosi, żeby się z Nią ktoś pobawił. Zapraszam do mnie na bloga. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaka fajna zabawka dla kotka :) co my byśmy nie zrobili dla naszych kotów :) Trafiłam na Twojego bloga przypadkiem przy okazji poszukiwać zabawki, która szybko się nie znudzi :P
    Pozdrawiam, super blog! będę tu zaglądać.

    OdpowiedzUsuń
  6. Polecam też zajrzeć tutaj: https://wyspazwierzat.pl/zabawki-dla-kota-202 Sporo ciekawych zabawek dla kotków :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Odkryj psie historie na naszym blogu! Znajdziesz tu nie tylko praktyczne porady, ale także inspirujące opowieści o życiu z czworonogiem. Zaglądaj regularnie, aby dzielić się pasją do psów! https://nasze-psy.pl/

    OdpowiedzUsuń